A kutyán kívül a könyv a gyerek legjobb barátja. A kutyán belül pedig túl sötét van az olvasáshoz...

2012. február 19., vasárnap

Nevesincs és sosemvolt hercegnők

Mióta megláttam, azt hiszem késő ősszel, vágytam erre a könyvre. Aztán a miénk lett.
A vizuális világa iránti mélységes rajongás és vonzódás mellett kétes izgalommal vártam a szöveget, mivel nagyon vegyes volt a fogadtatása.


Olvastam ezt, aztán ezt... Végül akkor, amikor ezt megatláltam, arra gondoltam, hogy én is így akarok ránézni, belefeledkezni ebbe a könyvbe... meg is próbálom.
Nektek pedig ajánlom ezt a páratlan vizuális élményt. Lapozzátok a könyvet, bogarásszátok a mesés, mélységes képeket.


Nektek pedig bátran, szívből ajánlom ezt a páratlan vizuális élményt. Lapozzátok a könyvet, bogarásszátok a mesés, mélységes képeket. Sokfélék vagyunk és mindannyian szépek és titokzatosak. Ezt jó tudni...  vagy nem?


2 megjegyzés:

  1. én is pont így vagyok vele: vizuális világa megfogott elsőre, viszont a szöveggel gyanakvó vagyok. Talán, ha több időm lesz belenézni.
    Köszönöm a bátorítást!

    VálaszTörlés
  2. Estos cuentos son preciosos y las ilustraciones superbellas !!!!!
    Besos desde España

    VálaszTörlés