A kutyán kívül a könyv a gyerek legjobb barátja. A kutyán belül pedig túl sötét van az olvasáshoz...

2010. október 15., péntek

Álom, álom, kitalálom... Álomcirkusz


A dal is a kedvenceim között, Palya Bea lemeze. Ismeritek?



Az Álomcirkusz azonban tényleg könyv, olyan fajata, amit mindenkinek olvasni, lapoznia kellen. Szegedi Kata írta és rajzolta.
Kb. 5 éve szeretjük, olvassuk, elő-elő vesszük. A fiam kb. 3 éves korában tudta kívülről, ha elkezdtünk egy mondatot, ő befejezte. ("Don Alvaró, a szőrös szívű cirkuszigazgató..." és a többiek.)

Van benne konfliktus, de szeretni fogjátok, s a megoldás része egy nagy csokor virág és egy répapuding... a vége pedig egy beteljesült álom.

2 megjegyzés:

  1. Kata oldalán láttam már a borítót, ki is néztem magamnak, de eddig még nem botlottam bele sehol.. Úgy látom, a könyvtárba is "beszerzési listával" kellene már mennünk. :D

    Köszi az ajánlást, mindenképp kipróbáljuk. (Aztán majd írok véleményt is. :)(Kata rajzaiba azóta szerelmesedtem bele, hogy tizenévesen megkaptam ajándékba az általa illusztrált Tarot-kártyát.. :))

    A Laci bátyám... animált formában elérhető az egyszervolt.hu-n is, nagyon helyes klipje lett. Palya Bea nálunk nem állandóan hallgatott, de ha eszembe jut, a lányoknál mindig nagy sikere van. :D

    VálaszTörlés
  2. Én most vettem a sógoromnak nászajándékba. Mi ezt osztogatjuk... Megrendeltem egy könyvesboltban. A nevét majd megnézem. Talán Lira, nekik volt raktáron 5 db. (Biztosan nem Libri, mert ott rendelni sem lehet.)

    VálaszTörlés