A kutyán kívül a könyv a gyerek legjobb barátja. A kutyán belül pedig túl sötét van az olvasáshoz...

2010. október 9., szombat

Böngészők

Nekünk mind az öt Böngésző megvan, amint megjelentek mindig gyorsan hazaszállítottam. A lányom nagyon sokat forgatja, egyedül olvassa, követi egy-egy szereplő, vagy tárgy útját (pl. becsomagolt ajándékok: mi lehet benne, ki kapja, mikor adják át, hol?). Az oviba és az iskolába is megvettem őket ajándékba (nincs rá pénz egyik helyen sem...) és nagy-nagy öröm, amikor reggel látom, hogy ketten-öten körbeülik, körbehasalják a gyerkek és vizsgáztatják egymást, vagy egyszerüen csak nevetgélnek egy-egy rajzon.



Memória játék is van hozzá, s abban nem egyforma lapokat kell keresni, hanem rövid történetek vannak a két képen. Pl. anya és kisgyerek sétálnak, a következő képen pedig viszi a gyerkőcöt a nyakában. El szoktuk mondani a "történetet", mielőtt beszebeljük a megtalált párt. Ilyet is ajándékoztunk a sulinak.



A Böngésző sorozatról mindent itt

Sőt, ilyen is van hozzá a Naphegy oldalán:

Játékötletek letöltése (pdf)

Én magam nyelvtanáként is használom a Böngészőket, sőt gyógypedagógusként is fogom használni. Óriási örömforrás és tudásbázis gyerekeknek, felnőtteknek egyaránt, szerintem.

2 megjegyzés:

  1. Nem ismertem ezt a sorozatot, nagyon tetszik, köszi!

    VálaszTörlés
  2. Én ismertem, és többször leemeltem, aztán mégis mindig visszatettem a polcra. Nekem túlzsúfoltnak, s nem túl szépnek tűnt, épp a napokban gondolkodtam rajta, talán Katával mégis megpróbálkoznék vele.

    Nekem a Tesz-Vesz város is ez a tematikus lapozgató kategória, és én attól nem voltam annyira elájulva, amennyire sztárolják. Abban pedig épp ellenkezőleg, túl kevésnek érzem a szavakat, jeleneteket, képeket egy-egy témához.

    VálaszTörlés